У зв'язку з відключенням світла, якщо сервісний центр не бере слухавку – прохання писати в месенджери – Вайбер або Телеграм на номер 066-013-67-98 або на пошту service@gerbergear.com.ua.


Просимо вибачення за незручності.

25-річна гарантія Компанії Gerber надає споживачеві впевненість в тому, що цей продукт не буде схильний до появи дефектів щодо матеріалів і виготовлення протягом зазначеного гарантійного терміну. Дана гарантія не поширюється на пошкодження, викликані в наслідок появи іржі, нещасного випадку, втрати, неналежного використання, втрати, використання не за призначенням, недбалості або модифікації будь-якої частини виробу. Допустимий знос не покривається гарантією. Якщо продукт пошкоджений під час використання за призначенням, його обслуговування буде вироблено по гарантії. На розсуд компанії Gerber дефектний продукт буде відремонтований, відновлений або замінений на продукт рівної цінності.

Будучи повністю впевненими в якості будь-якої продукції Gerber, компанія дає довічну гарантію на її використання, що підтверджується чеком. У разі, якщо з вашим ножем щось трапилося і ви не задоволені його роботою, надішліть фотографію, на якій чітко видно дефект. Ми обов'язково передамо інформацію виробникам, які зроблять заміну пошкодженого інструменту. Однак випадки нарікань на продукцію бренду настільки рідкісні, що ви можете абсолютно спокійно купувати будь-яку модель ножа або іншого інструменту, будучи впевненими, що вона прослужить дійсно довго. Єдине, що може статися, - це випадкова втрата ножа. Але уважність і використання страхує ремінця допоможуть уникнути цієї неприємності.

Відправка товару на склад для обміну, повернення або сервісного обслуговування проводиться тільки після відправки фото, на якому видно стан товару, на нашу електронну пошту: service@gerbergear.com.ua.

Часті питання

Я повернув свій виріб Gerber для гарантійного обслуговування, скільки часу це може зайняти, до отримання виробу Gerber назад?

Зазвичай, термін виконання замовлення становить приблизно три-чотири тижні. В кінці літа і початку зими термін виконання замовлення може бути продовжений на час від шести до восьми тижнів в період мисливського і курортного сезонів.

Якщо ви використовуєте нержавіючу сталь, то чому на моєму продукті Gerber з'явилася іржа?

При виготовленні наших продуктів використовується 100% високоякісна нержавіюча сталь. Нержавіюча сталь не повністю стійка до появи іржі, а скоріше більш стійка до корозії. Корозія може виникнути при відсутності належного технічного обслуговування. Ваш виріб Gerber слід періодично очищати, сушити і повторно змащувати маслом для запобігання виникненню іржі і корозії; це особливо актуально при використанні у вологому або морському середовищі. Якщо ваш виріб Gerber вступає в контакт з будь-якою речовиною, щодо якої Ви не впевнені, завжди рекомендується промити лезо водопровідною водою, висушити його і нанести легкий шар масла. Якщо ваш виріб Gerber вступає в контакт з солоною водою, слід промити його водопровідною водою відразу після використання і покрити його легким маслом хорошої якості. Солона вода надзвичайно агресивна і буде піддавати впливу і руйнування будь-який тип сталі. Після очищення повторно змастіть виріб Gerber збройовим маслом хорошої якості або маслом 3-в-1. Відполіруйте пофарбовані ділянки полірувальної тканиною або неметалевої чистячої губкою.

Мій виріб Gerber був загублений або вкрадений. Чи можлива його заміна?

Вибачте, але вкрадені або втрачені вироби не покриваються гарантією. Наша гарантія покриває дефекти матеріалів і виробництва.

Я зламав лезо і хотів би замінити частину самостійно, не могли б ви відправити мені необхідну деталь, або Чи можу я отримати її на підприємстві роздрібної торгівлі Gerber?

З міркувань безпеки ми не продаємо і не відправляємо поштою окремі клинки, затискачі або леза, все, що зажадає розбирання вироби. Наші вироби сконструйовані для демонтажу тільки нашим кваліфікованим персоналом. Відремонтовані інструменти збираються нашим персоналом для забезпечення найбільш оптимальної роботи інструменту. Спроба самостійно розібрати виріб Gerber може привести до втрати компонентів, порушення функціональності інструменту і анулювання гарантії.

Я придбав мульти-плоскогубці Gerber і хочу, щоб інше лезо було встановлено замість іншої деталі, чи можливо це?

Кожна модель мульти-плоскогубців містить групу інструментів, які призначені для задоволення широкого спектру інтересів і потреб. Ми не можемо перевстановлювати різні леза або інструменти однієї моделі на іншу.

Чорна обробка на моєму лопаті відшаровується або відривається. Чи можу я щось зробити? Чи входить в гарантію Gerber Blades цілісність обробки виробу або її заміна?

Чорне тефлонове або чорне оксидне покриття застосовується до деяких моделей лез ножа для покриття орнаментом. Тривале тертя об футляр або кишеню брюк призводить до зносу покриття з часом і це вважається нормальним зносом. Чорне тефлонове або чорне оксидне покриття може бути подряпано при контакті леза з об'єктами з твердого металу, що так само не буде покрито гарантією. Якщо чорне тефлонове або чорне оксидне покриття злазить і немає ознак подряпин або саден, то покриття з дефектом. Відновлення покриття не передбачено. Єдиним рішенням є заміна леза.